18 Aralık 2011 Pazar

NYC Life

Heeeyyyy Unuttunuz mu beniii :)
Uzun mu uzun bir aradan sonra tekrar merhaba.
Hani bazen birseyler yolunda gitmez careler ararken bulursunuz kendinizi ve tek carenin oldugunuz yerden bambaska bir yere sizi hic kimsenin tanimadigi hic bilmediginiz bir yere gitmekte olduguna karar verirsiniz ve gidersiniz...Ben de gittim iste oyle yogun  bir istekle "Sil bastan!" dedim ve  kendimi New York'ta buldum.Buraya geldigimde anladim aslinda ne kadar cesaret isteyen bisey yaptigimi avukatligi birakip,gul gibi evi bosaltip es dost akraba herkesi birakip dunyanin bir ucuna gelmisim ben ne yapmisim :) pisman miyim ? Asla ! Duramadim nefes alamadim kacasim geldi ve kactim...
Sirtinda sirt cantasindan baska yuku olmayan ogrenci oldum tekrar :) Yasadiklarimi gorduklerimi,giydiklerimi,yiyip ictiklerimi bundan boyle sizlerle de paylasacagim.Umarim takip ederken keyifli zaman gecirirsiniz sevgilerimle ...
Guzi
(Photo:September 2011- Bryant Park /Manhattan)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder